Klachten | off-limit.nl


Klachtenregeling

Helaas kan het soms voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland of gewenst. Als dit het geval is dan zouden wij het erg waarderen als je met jouw klacht(en) naar ons komt en dit kenbaar maakt. Je kan dit doen door contact op te nemen met onze klanten. Dit kan door te mailen naar info@off-limit.nl.


We doen ons uiterste best om jou zo snel mogelijk te woord te staan. Daarom streven we ernaar dit binnen 24 uur te doen. Ja ook in het weekend!


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@off-limit.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Wij helpen je graag verder!

Klachtenregeling Off-Limit